12 iul. 2010

vacanta 2010 cu Iruca in Israel




bucuria verii 2010 impreuna cu Iruca, din nou in Israel...dupa o zi doua de acomodare,incepem cu un pic de incalzire, ma refer la miscare, bineinteles,caldura nu lipseste in Israel..o baie buna, dar ,asa mai de pe margini findca deocamdata se scalda cu adevarat doar meduzele...speram ca in cateva zile sa ne lase si pe noi sa ne bucuram de minunatele valuri ale Mediteranei....avem multe in program,Iruca vrea sa arate ciocolatie, vrea sa zburde,sa joace tenis,sa picteze,sa viziteze cat mai multe locuri...sa se urce in masinariile de la lumea copiilor, in care anul trecut n-a avut spor deoarece era pre mica...si bineinteles sa salute din nou animalutele din garadina zoologica de la Ierusalim...si cum nu,o saptamana cu verii ei din Ashkelon,care abia o asteapta...pentru ca in primele zile,meduzele au fost stapane pe mare si nu prea s-a putut inainta spre larg, ne-am mutat locatia la piscina unde s-a putut inota in voie,dupa cum se vede....aici Iruca a putut sa se balaceasca pe cinste sa inoate dupa pofta inimii,sa faca scufundari...sfanta copilarie



printre altele am facut si o vizita la "prima statie de tren Yafo -Ierusalim "(despre care am scris mai jos)renovata acum si transformata intr-o suprafata intinsa,plina de magazine ale creatorilor de moda,bijuteriiobiecte de decoratiuni interioare,expozitii, magazine de carte ,restaurante mici,o pietisoara cu produse organice...o dupa amiaza minunata...ne-am fatait prin toate pravalioarele,toate de bun gust,cu iz de high life,dar si cu preturi pe masura,am invatat putin despre istoricul locului,am vizitat prima locomotiva,restaurata si ea,avand in interior o expozitie...una peste alta am petrcut acolo cateva ore foarte placute cu Iro,Mihai si prietenii nostri Viki si Iakob...am plecat de acolo, cu gandul ca neaparat vom mai reveni deoarece inca se mai continua amenajarea locului si dupa cum am citit vor mai aparea si alte atractii acolo

la noul vagon de tren -expozitie



...spre terenul de tenis




strazile florilor de tei

...o trecere cam brusca,adevarat,dar...


.....mi-e tare dor de ele....doar atat aici..



iubire in lanul cald al painii


foto by alexandrone

Niciun comentariu: