8 mar. 2010

8 MARTIE




cateva picaturi din fascinanta lume a modei-designeri si fotografi...
.....primavaratec roz,pasteluri,matase si dantela,multa lumina si torent de imaginatie care te poarta parca intr-o lume de povesti...si totusi o lume prezenta si dinamicafoto by Tim Walker -2010
foto by Tim Walker

designer Elisa Palomino-2010

Ma bag si eu aici....cu tandafirii din organtza facuti de mine ...am decupat petale din material organtza, de diferite nuante, pentru aceiasi floare pentru a obtine un degrade placut ..le-am ars pe margini cu flacara lumanarii(recunosc treaba de migala), pentru a nu se destrama si apoi le-am montat rand pe rand,incepand din interior pana floarea a iesit decorativa...cateva sute de "floricele"din astea am facut si au stat mandre fie pe umarul ,talia, coapsa fiecareia care a comandat rochii de ocazie din boutique-ul pentru care le-am lucrat...proprietaul era un designer cu mult gust,care venea aproape in fiecare zi sa cumpere din magazinul meu de flori trandafiri artificiali pentru rochiile pe care le crea...le scotea tija si cosea floarea pe rochie... asa mi-a venit ideia sa cumpar material mult mai fin si in multe culori si sa-i fac eu...asa s-au nascut trandafirii mei de organtza de care si el si clientele erau incantati ca afara de faptul ca erau deosebiti,puteau comanda absolut orice culoare



Niciun comentariu: